___дерева могутнього, __ лагідгої квітки обов'язково корінь є. Запамятайте, дітки. Та якщо корінь відірвати чи шкоду __ ним зробити, ___ буде дерево стояти, ___ зможе квітка жити.
- Підкресліть службові слова в тексті.
3. Замініть сполучення слів за зразком. Запишіть утворені словосполучення. Зразок не писати.
Глиняний горщик - горщик із глини.
Золотий браслет - .
Дерев'яний стілець - .
Овочевий салат - .
Зробити звуко-буквений аналіз виділеного слова.
4. Робота в підручнику ст.102.
Пограйте у гру " Вилучте "зайве" слово".
Доповніть Хвилинку спілкування.
5. Домашнє завдання ст.102 впр.11. Записати з пам'яті одну з чистомовок.
14.02.22р.
Тема. Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і
службові слова в мовленні.
1.Переглянути презентацію.
2. Записати в зошиті число 14 лютого
Класна робота
Хвилинка каліграфії Рр ро оз зв ва аг ги розваги
Розваги - це те, що звеселяє людину, поліпшує настрій.
3. Підручник ст.101
Вправа 8. Прочитати текст. Складіть і запишіть речення про дуб і про берізку.
Вправа 9. Спишіть текст вставляючи службові слова.
4. Домашнє заавдання впр.10 ст.101-102. Відгадати загадки,скласти загадку про вербу і тополю, використовуючи слова - назви ознак цих дерев.
10.02.22р.
Тема. Навчаюсь вживати службові слова в мовленні. Складання речень.
1. Повторити правило.
2. Переглянути презентацію, виконати завдання.
3. Робота в зошиті. 10 лютого
Класна робота
Хвилинка каліграфії
4. Виконання вправ ст.100 впр.5,6
5. Д/з ст. 100 впр.7
Урок в ZOOM за посиланням https://us04web.zoom.us/j/8320927787?pwd=OTZSV3JNenBZZ3pxVndxZHBRVGUyZz09
08.02.22р.
Тема. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів.
1. Актуалізація знань
- Пригадайте які ми вивчили частини мови?
- На які питання відповідають?
2. Пояснення нового матеріалу. Переглянути відео.
3. Запис в зошиті 8 лютого
Класна робота
4 Хвилинка каліграфії Сл Сл лу лу уж уж жб жб бо бо ві ві
5. Робота в підручнику ст.98-99 впр. 1-3
6. Домашні тренквальні вправи ст.99 впр.4, правило ст.98
Урок в ZOOM за посиланням https://us04web.zoom.us/j/8320927787?pwd=OTZSV3JNenBZZ3pxVndxZHBRVGUyZz09
07.02.22р
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Слова - назви чисел"
1. Доброго ранку.
Сьогодні у нас повторення і узагальнення знань про "Слова - назви чисел".
- Як називаються слова - назви чисел? - Правильно -це числівники.
- На які питання відповідають числівники які вказують на кількість предметів?
- На які питання відповідають числівники які вказують на порядок при лічбі?
2. Записуємо 7 лютого
Класна робота
- Прописуємо хвилинку каліграфії Чи Чи ис ис сл сл лі лі ів ів вн ни ик
- Зробити звукобуквений аналіз слова числівник
3. Виконати на сторінці 97 вправу 29 за зразком.
4.Записати словами такі словосполучення: 5 дерев, 3 учень, 12 олівців, 1 місце, 10 маків, 7 груша.
5. А на закріплення пропоную виконати тести за посиланням:(вони відкриті до 8 лютого до 18.00)
Бажаю успіхів.
Код доступу 2320451
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
04.02.22р.
Розвиток зв'язного мовлення. Хто твій справжній друг.
1. Робота в зошиті ст.33- 35.
2. Розгляд малюнка.
3. Відповіді на питання.
4. Виконання в зошиті завдань 2- 5.
5. Складання і запис тексту завдання 6.
03.04.22р.
Тема. Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання
задачі. Утворення словосполучень. Навчальний діалог.
1. Робота в зошиті.
3 лютого
Класна робота
Хвилинка каліграфії Ук Ук кр кр ра ра аї аї їн їн на на
Звуко буквений аналіз слова Україна
2. Виконати вправи ст.96 впр.25, 26,27.
01.02.22р.
Тема. Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні.
1. Переглянути презентацію і виконати завдання
2. Робота в зошиті.
Записуємо 1 лютого
Класна робота
Хвилинка каліграфії Ро Ро Ро ди ди ди ин ин ин родина
3. Виконати зі сторінки 95 впр. 23, 24
31.01.22р
Тема. Навчаюсь вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні.
1.Переглянути презентацію. Виконати завдання з презентації.
Записуємо число 31 січня
Класна робота
Прописуєм хвилинку каліграфії з презентації.
.
2. Робота за підручником ст.94. вправи 20, 21, 22. Виконуєм завдання в зошиті.
11.10.21р.
Тема. Розподіляю слова на групи. Робота з тлумачним словником.
1. Переглянути презентацію.
2. Записуємо в зошиті.
11 жовтня
Класна робота
- На хвилинку каліграфії взяти з презентації написання Гг гр рядочок
- Зробити звуко-буквений аналіз слова Групувати
Повторимо слова близькі за значенням.
- Виконати завдання ст. 36 вправа 6. Згрупувати слова близькі за значенням.
Повторимо слова протилежні за значенням.
- Виконати завдання ст.36 вправа 7. Записати парами слова протилежні за значенням за зразком.
-Погратися у гру "Хто більше" назвати слова близькі за значенням до даних слів.
- Усно виконати завдання на ст.37.
Творчості вам.
12.10.21р.
Тема. Слова з прямим і переносним значенням. Розрізняю пряме і переносне значення слова. Складання речень.
1. Переглянути презентацію.
2. Послідовно виконуємо завдання по презентації, використовуючи сторінки підручника38-39.
Комментариев нет:
Отправить комментарий