Читання

18.02.22р.

Тема. Вчимося читати вірші - діалоги. Катерина Перелісна "Весна"

1. Виразне читання вірша "Весняний струмок".

2. Переглянути відео.

3. Діалог - це розмова двох або кількох осіб.
Прочитати пояснення на ст.95, як читати вірші-діалоги.
4. Читання вірша в підручнику ст.96.
5. Читання вірша в особах.
6. Відповіді на питання ст 96.
7. Навчитись виразно читати вірш.
16.02.22р.

Тема. Нумо співати – весну закликати! Леся Вознюк «Весняний струмок».

1. Переглянути відео і послухати вірш.

2. Прочитати вірш в книзі ст.94-95. Звернути увагу на наголос в словах, виділення голосом звертання в тексті вірша.

3. Відповісти на питання 

- Звідки біг струмок?

- Для кого він співав веснянку?

- До кого звертається струмок у веснянці? Що просив?

- З яким почуттям треба читати вірш?

4. Пограйтесь у гру на ст. 95. Виділені слова читайте з більшою силою.

5. Навчитися виразно читати вірш.

15.02. 22р.

Тема. Аудіо запис дитячих закличок до пташок. Читання закличок.

1. Прослухати заклички. 

2. Прочитати заклички.

Люба Веснонько благаю!

Поверни пташок до рідного краю,

Щоб гаї всі і луки піснями озвались,

Веселі промінця з небес засміялись!

 

* * *

Пташок викликаю з теплого краю,

Летіть, соловейки, на нашу земельку,

Спішіть, ластівоньки, пасти корівоньки!

Летіть, жайворонки,

До нашої сторонки,

Спішіть, ластів’ята,

До нашої хати –

Весну зустрічати,

Зиму проводжати!

3. Навчитись виразно читати закличку.



 11.02. 22р.

Тема. Зустрічаймо весноньку! Алевтина Волкова «Весна світла», відео про

розквіт природи навесні.


1. Переглянути презентацію.
 
2. Читання в підручнику ст.93-94.
3. Відповіді на питання ст.94.
4. Перегляд відео за кодом в підручнику ст. 94.

5. Скласти розповідь про весну, її прикмети, її красу. (Це буде ваше творче домашнє завдання)



09.02. 22р. та. 11.02.22р.

Урок позакласного читання. Хто справжній друг.

1. Переглянути відео-казку.

2. Читання творів.
Два товариші
Ішли якось лісом два товариші. Назустріч їм вийшов ведмідь. Один кинувся тікати і виліз на дерево, а другий залишився на дорозі. Упав він на землю і прикинувся мертвим. Він знав, що ведмеді не чіпають мертвих. Ведмідь підійшов до хлопчика, понюхав його обличчя та й пішов собі. Товариш зліз із дерева та, сміючись, і говорить:
 — Ну що тобі ведмідь на вухо шептав?
 — Він сказав мені, — відповів хлопчик, — що не варті й доброго слова ті люди, які залишають у біді товариша.

Таємниця дружби. Олег Погинайко

Хоча Сірко і Мурчик жили в одному селі й на одній вулиці, бачилися щодня, проте знайомитися і ставати друзями не хотіли. Вони добре знали про неприязнь один до одного, якою ще жили їхні батьки, діди, прадіди. Тож і самі з малих літ вирішили залишатися ворогами. Коли мимоволі зустрічалися, то холодно дивилися один на одного, показували свої зуби, шипіли, а потім розбігалися.
Так тривало впродовж багатьох років, аж поки обоє не постаріли. Й коли це сталося, першим за наказом свого господаря пішов з обійстя Сірко, а за тиждень Мурчик від свого почув: «Ти мені більше не потрібний».
Зустрілися Сірко та Мурчик на лісовій галявині. Сірко лежав і дивився, як літають і сідають на квіти метелики і бджоли, пливуть небом хмарки. Спочатку Мурчик боявся підходити до Сірка, однак переборовши страх, усе-таки підійшов.
Сірко хоч і не любив Мурчика, побачивши його сміливість, погодився вислухати. А Мурчик тільки сівши поруч, одразу замуркотів.
– Оце все, що хочеш мені сказати? – поцікавився Сірко.
–  Все! – відповів Мурчик і притулився до нього.
Отак і сиділи разом, слухали спів птахів, вдихали аромати літа. Старі образи минулого виявилися недоречними та непотрібними, аби згадувати їх і перераховувати. Сіркові і Мурчику хотілося забути все, що було поміж ними протягом довгих років.
Вони не залишали один одного ні на хвилину, постійно й усюди знаходилися разом. Коли Мурчик опинявся у небезпеці, його рятував Сірко, а коли Сірко – Мурчик. Отак і жили.

Інколи проходячи неподалік села, біля обійсть господарів із якими жили, їм дуже хотілося повернутися до них знову, почути від них, як це було раніше, слова сповнені любові, лагідності. Проте…


09.02.22р.

Тема. Узагальнення за розділом"Моя родина - це наша славна Україна"

Урок в ZOOM за посиланням https://us04web.zoom.us/j/8320927787?pwd=OTZSV3JNenBZZ3pxVndxZHBRVGUyZz09

1. Сьогодні ми з вами закінчили ще один розділ і сьогодні почнемо урок з тестування.

2. Проведення тестування.

1. Яку назву має розділ, який ми вивчали.

 А) «Щоб у серці жила Батьківщина»

 Б) «Зачарувала все зима…»;

 В) «Моя родина-це наша славна Україна»

 2. Невеликий художній твір, написаний прозою (прозою, тобто невіршованою мовою),у якому автор розповідає про різні події в житті людей чи тварин, про їхні вчинки це…

А) оповідання;          Б) вірш, байка;        В) казка

3. Для кого написав свій віршик Сашко Дерманський:

А) для бабусі;       Б) для мами;            В) для татуся;

4. Ким працює дідусь у віршику Аркадія Музичука «Дідусів маршрут» :

А) продавцем    Б) водієм              В) пекарем

5. Про який державний символ написаа вірш Наталка Поклад:

А) прапор            Б) герб              В) гімн

6. Запиши назву народного оповідання, в якому розпвідається про дівчину, яка стала вербою

_____________________________________________________________

7. Чому Оксана багато часу проводила біля річки? Напиши.

______________________________________________________________

8. Якого роду був синочок – приймак  Цвірінько в казці  Всеволода Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько»

А) соловїних                Б) горобиних                      В) синичок

 9. З'єднай лініями розсипані  прислів’я з оповідання Анатолія Григорука «Мудра мова»

Слово не горобець,                            а слово – душу.

Гостре словечко                                 вилетить- не піймаєш.

Шабля ранить голову,                       коле сердечко.

3. Читання творів, які сподобались найбільше.

 08.02.22р.

Тема. Моя маленька Батьківщина. Лідія Повх "Україна"

1. Переглянути презентацію і виконати завдання.

2. Читання тексту Всеволода Нестайка "Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько"

3. Відповіді на питання до тексту.

4. Читання вірша ст.92 "Україна"

5. Відповісти на питання - Про які назви сіл ви прочитали у вірші?

- Чому їх так названо?

6. Творча робота. 

Довідайтесь звідки походить назва нашого міста. Чи змінювалась вона із плином часу?


04.02.22р.

Тема. По-своєму кожна пташина співає, по-своєму кожен народ розмовляє.

Всеволод Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько».

1. Переглянути презентацію виконати завдання в ній.

2. Читати текст ст. 90-91.

3.Відповісти на питання.

- Яким словом можна назвати дійових осіб твору?

- Який випадок описано в творі?

- Як усе почалося?

- Чим закінчилося?

- В яких рядках твору висловлена його головна думка?

4. Підготуватися читати казку в особах.


02.02.22р.

Тема. Перш ніж щось сказати, треба добре подумати. За Анатолієм Григоруком "Мудра мова"

1. Перевірка вірша напам'ять.

2. Переглянути презентацію.

3.Читати текст ст.88-90 підручника.

4.Відповідати на питання с.90



01.02.22р.

Тема. У родині всі ми любим українську мову! Володимир Верховень «Українська мова» 

1. Переглянути презентацію і виконати запропоновані завдання.

2. Вивчити вірш напам'ять сторінка 87.





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Увага!!!

Доброго ранку. Гарного дня! Хочу звернути вашу увагу і нагадати про правила роботи під час дистанційного навчання. Доброго ранку, шановн...